استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی فکتا، به معنی موافقت کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل است.
توجه داشته باشید که هرگونه تغییری در این مقررات، از طریق همین صفحه اطلاع رسانی میشود و ادامه استفاده شما از فروشگاه فکتا، به معنی موافقت با هرگونه تغییر است.
گروه فکتا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز امکان ثبت سفارش میدهد، اما تنها در ساعات اداری روزهای کاری امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات وجود دارد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت فکتا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند و گروه فکتا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سایت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فکتا محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
سایت فکتا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای گروه فکتا محفوظ است.
شیوه پرداخت
تمامی سفارشات ثبت شده در فروشگاه فکتا، پس از پرداخت کامل وجه امکان ارسال را خواهند داشت. واریز وجه سفارشات به صورت کارت به کارت انجام میشود و پس از پرداخت و ارسال شناسه واریز به شماره 09102837590، سفارش شما ارسال خواهد شد.
علاوه بر هزینه محصول مورد نظر، هزینه ارسال آن هم به عهده مشتری بوده و بر اساس تعرفه های موجود و نوع ارسال ( پیک یا پست پیشتاز ) متفاوت بوده و به فاکتور نهایی اضافه میشود. لازم به ذکر است که ارسال با پیک تنها برای شهر تهران امکان پذیر است و برای شهرستان ها، ارسال محصولات بوسیله پست پیشتاز انجام میشود. مشتریان تهرانی هم میتوانند از خدمات پستی گروه فکتا استفاده کرده و در صورت تمایل، سفارش خود را از طریق پست تحویل بگیرند.
گارانتی و ضمانت بازگشت کالا
کالاهای ارائه شده در فروشگاه فکتا دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا میشوند. شرایط استفاده از ضمانت هفت روزه بازگشت به این شرح است.
1. کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا هفت روز پس از دریافت کالا، به کارشناسان فکتا اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان هفت روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن خودداری شود.
استفاده از ضمانت بازگشت تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به حامی بازگردانده شود.
برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
این خدمات، اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و…) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیرمعمول را شامل میشود.
2. کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد
وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فکتا از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در برخی جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات درج شده در وبسایت است.
3. کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد
آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فکتا از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به حامی بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
4. در اثر حمل و نقل، آسیب ایجاد شده باشد.
آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واخد خدمات پس از فروش فکتا اطلاع داده شود.
کالای آسیب دیده و همه متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به بخش خدمات پس از فروش فروشگاه فکتا ارسال شود.
در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویلگرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فکتا بازگردانده شود.
پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود.